Wednesday, February 25, 2009

kEhangatan pEnangan sErom

di bawah ini adelah beberape pendapat mereka2 tentang program serom..
renung2kan besame:-

"jap g nak main bola..bia aku rembat sesape yg gatal2 wat program serom"

"aku malas nak pikir..takde dalam kepaleotak aku langsung..
aku letak dlm pundi kencing jek...setiap kali 'membuang', setiap kali
tu gak die kua skali"

"tak bebaloi aaa layan serom..dahla 20% jek..
PS yang 4kredit tu pun x semenyusahkan idop cam mende tu"

"timing elok2 je time kalut nak viva..membunuh btolllll"

aku UP komen baru

"takde maknanya kita menyusahkan idup kita demi serom ni. nanti
yang dapat namanya sape? ada ke nama kita yang akan disebut2
dalam belanjawan 2010 sebagai penerima bonus 10 bulan elaun?
takdenya..lagi menghabiskan duit dan ink aku ada la."

(o_0)

Prof Dr Wan berkate2: "kamu ni sarjana, jangan ikut je benda yg kamu rase tak patut..."

Manakah relevannye ayat2 itu di kala ini

apekah pro n con nye di sini???
sebarang pendapat/komen sebagai seorang sarjana adalah dialu2kan


~OH DUNIA INI....PENUH KEPALSUAN~

<<< kenyataan2 di atas hanya bertujuan untuk hiburan di kala aura ketensenan PS melanda dan tiada kaitan dengan mereka2 yg masih hidup atau yg sudah mati...
kalau nak terase gak lantak aaa itu adelah bukan tanggungjawab kami di seksyen 2>>>

3 comments:

Anonymous said...

booosannn btoll asik cite psl serom..serom..mcm xde kije lain dak mstr ni..nk muntah..wekk

Unknown said...

emm..
betul..
malas yer nak g serum...
keja buat susah2 harap2 ada keja yg menanti kita nnt kan...ehhehe

Nadt said...

saya pun nak menambah komen tentang serom ni. pada pendapat saya aa..takde maknanya kita menyusahkan idup kita demi serom ni. nanti yang dapat namanya sape? ada ke nama kita yang akan disebut2 dalam belanjawan 2010 sebagai penerima bonus 10 bulan elaun?takdenya..lagi menghabiskan duit dan ink aku ada la..