Wednesday, March 4, 2009

MIRDAA wEdd1n9 d4y

atas pErmintaan tuan punyer diri (kakak MIRDAA),
kitE bagi can skali lagi...

kalau adE yg muak tu pandai2 Ler
adjusting y0ur feeL wakaka



nasib la tak hujan..kalu tak, lencun bear nih huhu~

bagai pinang separa matang,

bagai pantulan cermin di kala subuh

(haha ape aku merepekz...sori kak gurau2 manje)

manjenyierrr dierrr
alolorrrr
***************************************
(nad & sarvi!! bila mau up gamba2 kite pulak..
aiyoo machaa..gila kaw!)

-----------------------------------------------------------------------------------------
ok..ok..nih aku upload gambo dalam simpanan aku plak..termasuk gambo kamera sarvi..

waktu makan..meja lagi satu sori ye tak sempat nak amek gambo..tp ada la gak nampak sipi-sipi kat belakang tu..kira masuk gak la..


itu ka cendol? tak tau pun ada itu cendol..


yaaa..tu dia pengantin suda tiba..terpancar sinar keceriaan dari gigi abang ipar kita..


pangg..pang..kopanng..kopangg..gibinggg..gibingg..aku xtau nak komen pe gambo ni sebenarnya..korang komen la sendiri yek.

haaa..turn kak long kite menepung tawar, merenjis rampai pasangan yang diraikan iaitu kak mir dan suami..

semua tahan nafassss....sebuttt cheeseee...
"CISSSS!!"

the guyz..aku da bagi amaran da kat amaii, kat situ tak cukup pengcahayaan tapi ko degil. kan dah kelam jadiknye..(lariii!!!)

dilla..cukup2 la ko meninggi diri..cuba ko merendah diri cam aku ni..


wajah riang riang cikgu-cikgu ribena..

kebahagiaan jelas terpancar dari wajah kak mir kita..pose yang begitu jelita sekali..

apai pula mempamerkan riak wajah penuh kekecewaan..walaupun cuba dipujuk dan digoda oleh amai, namun apai terus menerus membungkamkan dirinye..

wahhh...apai kini sudah mampu tersenyum penuh lebar apabila menemui teman baru berbaju ungu..efek keceriaan jelas kelihatan dari senyum kambingnya itu..


Sekian saja coretan saya untuk kali ini. nak tengok gambo banyak2 lagi, meh cucuk pendrive.sharing is caring. mana yang terkena komen ngan aku tuh, jangan marah ye. gurau-gurau membawa bahagia..huhu..hingga bertemu lagi di hari dan waktu yang sama dalam rancangannnnnnnn.....tepikain.org.
Sekian...

0 comments: